4 januari

Vikt: 65.4 Skillnad från igår: - 0.4 Totalt ner 1, 8 kg

Frukost: havregrynsgröt m kanel. 1 vit rostad smörgås m ost.
Lunch: Kycklinggryta m thai panaeng, ananas och jordnötter, ris. Tomat, gurka, ruccola.
Mellanmål: Te, en bulle.
Kvällsmat: 2 rostade mackor m ost. 2 kakor..

Träning: ca 1 timmes skridskoåkande

Kommentar: Kul att jag gick ner 4 hg trots att jag åt två lussebullar och lite smarties. Åt visserligen bara lagad mat en gång i och med att vi vaknade sent så hade nog med det att göra.
Kunde inte låta bli kakor idag, var såå sugen. Men bara lagad mat en gång idag med samt en del motion på skridskobanan så jag hoppas att jag inte gått upp imorgon. Får vara hårdare med sötsakerna nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0