2 januari

Vikt: 66.0 (Ner 1,2 kg från igår, 1,2 kg totalt.

Frukost: Havregrynsgröt med kanel och mjölk. En osötad fullkornsmörgås med 17% ost.1 glas mjölk
Mellanmål/lunch: Grovt bröd med smör salami, brieost, sallad, tomat och gurka. En kopp te.
Middag: Matlåda från nyårsafton: Potatisgratäng, fläskfilé, cocktailtomater. Vatten. En chocolatechipkaka till dessert.

Träning: Promenad 2 x 25 min

Kommentar: Stor viktnedgång från gårdagen! Beror nog främst på att på nyårsafton åt vi relativt sent på kvällen,samt drack alkohol. Igår åt jag inte så sent. Åt ej heller inget sött. Blir spännande att se vad vågen visar imorgon, under 66 hoppas jag! Lyxade till med en kaka efter maten, är ju fredag. Tror inte det är bra att vara alltför hård och sträng, då tröttnar jag. Grejen är att begränsa sig, ta EN kaka, inte fyra och inte varje dag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0